12.09

Klockan är 12.03. Jag har rast, och detta är inte ett förhör.
kollar jag åt höger så ser jag jasmin och olivia, dem arbetar.
Kollar jag 90 grader åt vänster så ser jag vackra växter (?)
vääääääääldigt vackra. Nyss kom therese och sa hola till mig.
vad betyder det? tolkar det som att hon älskar mig väldigt mkt
kollar jag rakt fram ser ja fönster och en pissgul vägg, vackert.
Och kollar jag bak ser jag robin med sin svarta apple dator, wow.

Idag ska jag åka till sthlm till min pojkvän som alla redan vet kanske?
vi ska mysa galet & sen ska vi väll typ plugga massa. åh , vet ni vad
som avbröt mig nu? synen av tusen ettor ( 3 st ) som kom in och gjorde
så mina hjärnceller är tvugna att fokusera på dem istället för skärmen.
fyfan, ena killen har krulligt hår & en kille har en adidas - ful väska.

Nu. har jag datakunskap
ska springa och hämta min älsklingsdator


Kommentarer
Postat av: s

vart i stockholm bor din pojkvän? och ivilkenskola går han? :) puss

2009-09-23 @ 12:17:51
Postat av: Olivia

haha åh, vad ambitiösa vi verkar nu! :D

2009-09-23 @ 13:43:15
URL: http://ollies.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha ojj.. bor din pojkvän i stockholm ?! har alltid trott han bor inne i uppsala och du i knivsta! :O

2009-09-23 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0