2/9

Kom nyss hem från skolan.
Hade lektioner till fyra, inte så mycket att berätta. Hade prov idag!
mitt första läx/prov men känner mig ändå ganska inne i det nu. 
Hur som helst, skulle intervjuva en skola idag men winnie var sjuk?
(skolkade) nejdå, men var iallfall borta så så vart ej fallet. Buhu

Ikväll kommer jag inte göra någonting, kolla genom lite läxor om 
jag har några eller bara ta en slapp skön jävla kväll hemma! utan
något problem eller så. Bytt nummer har jag också gjort? intressant.
Uppdaterar mera senare! 

Therese och camille on chagall

Här är äter vi på jensen våran lurre lunch


Yes, här var vi snygga?

Kommentarer
Postat av: malin

fin blogg :d

2009-09-02 @ 16:50:07
URL: http://malinmlindbergs.blogg.se/
Postat av: /

hur känner du ella boot?

2009-09-02 @ 18:11:37
Postat av: Louise

sööööötnosar!

2009-09-02 @ 21:20:47
URL: http://louisemesser.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför tar du bort en del av ditt ansikte på massa bilder? du är ju fin som du är elsa! våga visa!

2009-09-03 @ 11:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0