23/4



1.  senaste gången jag sjöng var typ idag!
2. längd - 158 - bor - knivsta - ålder 16
3. jag började blogga för jag tyckte att det verkade roligt.
4. jag är inte söt
5. jag använder mascara, foundasion, puder & rouge.
ja, han är min första. och jag är hans första! 
6. en
7. mitt rum, ja just nu är det jävligt stökit. 
8. älskling
9. victor, var aldrig tillsammans med honom.
10. nej, har inte rökt. har mvg i allt förutom matte&idrott.
11. vi träffas varje helg och någon/ några dagar i veckan.
12. det bästa är min pojkvän, det sämsta är falska människor
nej jag hatar ingen förtillfället. vet inte hur många besökare jag
har. ungefär 120 unika läsare per dag minst. 
13. ja jag har bild, men ingen just nu. 
14. hah nästa måndag(?) 

Kommentarer
Postat av: Sara

OFTA DU HAR MVG I SÅ MYCKET ÄMNEN! :ddd shiiit, bruden är ju smart också!

2009-04-24 @ 09:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0