24/4

hej snygging. sitter här & ska precis ta på mig mina byxor & dra till skolan.
Ingen vanlig dag idag, asbra! vi ska til dexterslabratorium och lyssna på 
matte historia. tråkigt, verkligen! men ibland får man lida, det är bra det (?)

Efter tha school ska jag hem & fixa mig lite, och dra till stan & möta ÄLSKLING.
fyfan vad underbart det ska bli, vi ska mysa och så sover jag över hos honom.
sen ska han köpa en i <3 my boyfriend tröja åt mig idag! sötaste. men vill
ni veta vad det gulligaste är, han ska trycka en tröja som han ska på sig!
där ska det stå: jag älskar min flickvän sedan den 6 april 2008! SÖTNOS
i just love it. 
han lovar att ha på sig den i skolan för han är stolt över mig.

aw, gulligare kan man inte vara . 
du som undrade vad mitt pogram heter
är det ps. ( photoshop ) eller du kan använda dig av www.picknick.se också




Kommentarer
Postat av: emelie

aaaaaaaaaaaaaaaw! FYFAN. asså ni två, ni är verkligen hur jävla söta som helst . <3333

2009-04-24 @ 09:29:22
Postat av: evelina

jag älskar dig elsa karlsson, du betyder mest. tack för att du finns, är så jävla glad att jag har dig. tillsammans klarar vi allt, hand i hand. plus att du är snyggast biiatch :D <333

2009-04-24 @ 20:37:54
URL: http://wundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0