27/4

som alla vet så har jag klippt mig. jag var supernöjd!
vart verkligen hur fint som helst, och jag vill visa upp det för allt&alla.
vill ha uutsläppt nu, ALDRIG UPPSATT. jag är så glad att jag vill sjunga!

sanning. 
jag funderade på vad som skulle vara värst, leva i celibat ett år.
eller att gå ut och vissa den otroligt fula häxfrissan för alla. det vart hemskt
eller nej, inte hemskt. utan det vart hemskt gånger 5. så nu blire nypa i håret
varje dag tills det växt ut. kanske tar ett år ungefär, innan jag släpper ut det.
life's a bitch .. men mitt hår är värre.

Kommentarer
Postat av: Generad :$

elsa din blogg är OTRLOGIT bra ! du skriver jätte bra och lägger ut en massa fina bilder på dig och din pojkvän, vilket gör de ännu mera lockande att läsa! Du borde verkligen uppdatera mera, det skulle locka flera läsare. Om du skulle göra de skulle den hära bloggen bli ganska frmagångsrik, och jag tror nog du skulle kunna ligga bland dom mest lästa bloggarna. Keep going, verkligen! Ta åt dig av mitt råd! Du kan bli stor någon dag! Puss, lycka till.. <3

2009-04-27 @ 20:47:08
Postat av: Anonym

bara så du vet så sliter de mycket på håret med en nypa i håret kan jag lova. låt det vara utsläppt så hinner inte håret bli lika slitet och ofräscht!

och det växer mycket bättre, och som sagt, det blir inte lika slitet. tänker du däremot gå runt med en nypa i håret i ett år så kan jag lova att du inte kommer ha något hår kvar, kommer gå av.

2009-04-27 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0