-

Om dig själv:
Namn:  elsa karlsson
Födelsedatum: 11 september 
Stjärntecken: Jungfru
Stad du bor i: Knivsta
Glasögon/linser:  Ja
Tandställning: No way.
Husdjur: kattfan
Syskon: Storebror
Vem är din modeikon? Jag är 

Din kropp:
Hur lång är du: 157 cm
Hur mycket väger du: 42 kg
Vilken sko storlek har du: 36 - 37
Är du nöjd med din kropp:  nej, för smal. 
Vilken ögonfärg har du: Mörkbruna
Vilken hårfärg har du: brownie

Dina känslor, tankar och humör:
Hur är du i ditt humör nu: på topp
Vad tänker du på just nu: hur kvällen blir
Saknar du någon: Ja
Gillar du någon:  rasmus
Är du kär: aldrig vart såhär kär
Älskar du någon: som aldrig förr
Hatar du någon: nej det gör jag inte. 

Dina önskningar:
Du skulle egentligen velat heta: är nöjd
Du skulle egentligen vela bo i: Göteborg
Din högsta önskan är: alltid känna lycka. 
Du skulle vilja ha: rasmus

Kommentarer
Postat av: olga

jag fyller också år 11 september :D

hoppas det blir bra mellan dig och rasmus

gillar din blogg ;)

2009-08-22 @ 15:51:59
URL: http://olgass.blogg.se/
Postat av: tiffany

OFTA. jag fyller också år 11 september :D

2009-08-25 @ 17:14:27
URL: http://upss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0