-



Åh.
Måste få skriva av mig, är så arg på allting. Verkligen allt&alla! 
Visst, Nu kommer jag kanske ångra att jag sitter & är arg som fan
i min blogg. Men då säger jag, det är min blogg. Min attityd är inte
den absolut bästa. Till saken, Att en endaste människa kan få mig
att gå in i väggen, Det är sjukt! det enda du gör är att provicera mig.
Med ditt lilla " ängla - face " får du mig på knä. Men jag är så jävla 
irriterad på dig nu så det är inte sant. Vill bara skrika & vara skitarg,
och om du var här nu så skulle någon få vara tvungen att hålla i mig.
Seriöst, jag är så jävla arg. Det känns bara som jag ska explodera! 
FATTAR FÖRHELVETTE INTE VARFÖR DU GRÅTER? hallå. Det är 
real life och du har ingenting att vara ledsen för. Du har fått som 
du vill. Du valde det här, inte jag. Jag har vart ledsen för länge att
nu kan jag bara bli arg. HERREGUD du vet fan bättre än att bete dig
som en jävla idiot mot mig. Jag ska inte ta din jävla skit mera, fattar 
du det. Right back on you, vet hur svag du är egentligen. Och du har 
inte en endaste anledning för att vara elak mot mig. TRÖTTNAT GALET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0