01.11


Borde sovit för flera timmar sen. Med tanke på att jag ska upp tidigt! 
Men jag kan faktikst inte sova, har försökt så mycket men jag kan inte.
Så många tankar som far runt i mitt huvud och jag kan inte ta de lugnt.
Hur som helst, funderingarna handlar främst om hur jag lever just nu?
borde egentligen vara en lycklig liten flicka, toppen betyg i skolan ..
en underbar familj, underbara vänner osv. Men jag vet att det är ngt som
saknas. Och det är rasmus, det har gått ungefär en dag sen allting " hände "
Tog det ganska bra i början och kände att jag var stark nog att gå vidare.
Men sen kommer den här kvällen, kvällen då man är van vid att han ska
ringa. Ringa och säga " godnatt älskling, jag älskar dig " eller snarare
" gumman, vi hörs imorgon, skriver direkt när jag vaknar ! " men as if 
Och det är jobbigt att bara bryta en vana. Jag är inte så stark! och jag 
erkänner för mig själv att jag älskar honom djupt! men det här var det
bästa sättet med tanke på vad som hänt på sistone. Allting kmr inte upp
här i bloggen och det kanske ni förstår? De jag&rasmus delade tsm va
så otroligt speciellt, och jag vet att vi kanske någon dag kommer hitta
tibax till varandra, för det är så gud skapade mig. Men tills den dagen
då vi kommer tibax till varandra kommer det vara pina. Pina för mig,
helt ärligt. Vet jag inte hur han tar på saken? hoppas han mår bra.
Rasmus, om du läser det här. vet du att jag tänker på dig just nu ..
Annars hade jag inte haft så många tankar i huvudet. Men grejjen är den
att jag vill inte vara på dig, jag vill att du ska må bra, vare sig det är med
mig eller utan mig. Men länge orkar jag inte vänta, och det vet du också.

Kommentarer
Postat av: hanna

så det är helt slut nu alltså?"/

2009-08-19 @ 10:43:40
Postat av: Paula

Sv. Gud vad kul att höra =)

Tycker om din blogg med! Den är sjukt bra. Du och din pojkvän verkar så himla söta! Och ni tar jättefina bilder tsm :) Kram <3

2009-08-19 @ 12:56:03
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

var stark elsa.. <3

2009-08-19 @ 15:59:05
URL: http://blackcrap.blogg.se/
Postat av: anna

hoppas det räker med

3 ord, 11 bokstäver, 3 vokaler ( tro jag )och ingen anning hur mågan kknsonanter xD



Va stark Elsa..!

2009-08-20 @ 06:58:18
URL: http://baumgartnews
Postat av: Anonym

"De jag&rasmus delade tsm va

så otroligt speciellt"

det blir lite fel när du skriver så, för alla för som är tillsammans med någon har ngt speciellt..

2009-08-21 @ 16:17:47
Postat av: Anonym

kräver ingenting av dig nu, men om du vill säga. kan du säga vad som har hänt då? eller har du redan skrivit det i nått inlägg? älskar din blogg btw!

2009-08-22 @ 17:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0