12/8

Godmorgon sunshine.
Vaknade nyss, skitstökigt i mitt rum för tillfället! men det går bra.
Plockade ner allting från min hyllor igår för jag ska göra om sen.
har bara min dator och mitt skrivbord kvar som står uppe iallfall.

IDAG kommer rasmus hit, och vi ska kanske ta det lugnt tror jag?
i have no idea. Jag är trött som fan! så kanske behöver gå och sova
igen alltså. Somnade runt fem igår, men men. Sånt är livet ibland!

Ska nog skaffa ny blogg idag!  och den ska bli mera personlig.
alltså alla kommer inte få den! så det blir ju synd för vissa stalkers
som kommer få slippa skriva sina negativa skit saker i min blogg. 
Hur som helst, adda. [email protected] om du vill veta! 

Ska dra nu. puss! 


Kommentarer
Postat av: Melissa

ja måste ha din blogg adress då, i love it!

2009-08-12 @ 12:19:42
URL: http://lyyxig.blogg.se/
Postat av: anna hammarstedt

väldigt vacker bild elsa :) den borde du ha som header!

2009-08-12 @ 13:53:36
Postat av: nathalie

addade din msn , dt e jag som är [email protected] , älskar verkligen din blogg !!!

2009-08-12 @ 19:25:18
URL: http://dinnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0