13.37

Black Eyed Peas - I Got A Feeling (David Guetta Remix)
till er som undrar så är jag snäll och lägger ut namnet på låten.

Idag är det tisdag, exakt en vecka tills jag börjar skolan.
Det känns inte bra alls, även fast alla mina kompisar är taggade.
Jag vill ha mera sommarlov, men det känns ändå skönt och komma
in i någon slags rutin osv. Fast allt plugg kan man ju lämna åt sidan.

Ikväll ska jag hem och sova i min sköna säng, som jag saknar!
Får se mera vad som händer. Kanske pojkvännen kommer förbi.

Vad tycker ni om skolan? är ni taggade eller.
93:or antar jag är väldigt nervösa, var inte det.
det kommer gå bra! alla är lika nya som er.

lägger in en bild från norrköping 09 - vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tcker du är ganska löjlig.

För det första är din blogg skitdålig!

har besökt den ett antal gånger och den suger.

För det andra tycker jag att du & din pojkvän

är så jävla töntiga. Asså ni provicerar som fan

du skaffade den här bloggen för att bli känd på

din och din killes bilder, TROR KNAPPAST ATT NI

är så kära som i bloggen i verkligheten! utan

det tror jag verkligen verkligen inte. Tror du

skaffade den här bloggen för att bara leka med

din pojkvän och massa. asså skärp dig! väx upp!

2009-08-11 @ 16:50:10
Postat av: Melissa

ah fan är asnervös:$:$:$

2009-08-11 @ 19:37:19
URL: http://lyyxig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0