13.37



Svar till dig:
såhär ligger det till, vi har försökt att bara vara vänner. Men det går inte!
Jag vet att om det tar slut mellan oss så går vi skilda vägar föralltid.
Kommer knappas höras eller fortsätta " vänskapen " om någon av oss
är kär. Jag skulle inte kunna vara med honom utan att känna hans närhet,
kunna sitta bredvid honom i sängen utan att röra vid honom. Tack för tipset
men i det här fallet så funkar inte bara " vänner " . Visst tänker jag kanske på
att han kanske kommer såra mig igen om det blir han&jag som vanligt .
Men utan honom är jag död. Ni kanske tror jag är dum i huvudet som låter
honom såra mig. Men jag är kär på riktigt, har aldrig någonsin känt såhär
för någon annan. Om det är någon som känner som jag vet ni med säkerhet
att man inte kan släppa taget. Jag är fortfarande kär, han med .. Jag måste 
kanske bara jobba på att bygga upp mitt förtroende för honom igen ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

preciselsa.bygg upp förtroendet

2009-08-01 @ 14:11:55
Postat av: anna

jag vet precis hur du känner gumman. samma sak har hänt mellan mig och felix och jag känner att jag aldrig kommer kunna släppa honom helt, hur mycket han än sårar mig. jag vill ju liksom alltid vara med honom! och vet du vad jag tycker du ska göra? du ska följa ditt hjärta. vill du vara med honom? ja, ge det då lite tid och sen bestämmer du dig för att glömma det. känner du att du kan klara dig utan honom, då gör du det också. för du är stark. tänk såhär, tar han eller ger han dig energi? så länge han tar energi ska du inte vara med honom. men gör han dig glad och lycklig? ja, då ska du bannemej vara med honom. för jag har varit i samma situation som du. men då tänkte jag såhär, att jag behöver felix. jag behöver vara med honom och då är det inte värt att lämna honom. för jag minns väldigt många gånger han sårat mig, men jag blockar sånt, för jag vet att han är bra för mig. och rasmus är bra för dig, det vet jag.

2009-08-01 @ 14:22:16
URL: http://ahammarstedt.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag förstår dig nästan, kan inte säga att jag förstår.. men jag skulle ALDRIG kunna släppa min pojkvän, även om han gjorde ngt sånt mot mig. Min kärlek till honom är alldeles för stark. Och man ska ju inte låta nån trycka ner än så, men du har säkert redan försökt 'snacka' om de me honom, men försök mer, fråga vad han vill och försök komma fram till vad DU vill, och om du skulle kunna leva utan honom? Eller kunna leva med honom & med de han har gjort?

Jag tycker verkligen ni är supersöta tillsammans, då jag hoppas att de löser sig. <3

2009-08-01 @ 15:18:41
URL: http://philipsemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag förstår precis hur du känner, jag kan inte släppa taget om min pojkvän och kommer aldrig kunna göra det heller. har aldrig kunnat göra det, även fats det tagit slut för oss flera ggr förut har jag aldrig släppt honom helt..aldrig någonsin, och jag tycker inte du ska släppa rasmus utan jag tkr du ska ge honom en till chans för annars kommer DU ångra dig för resten av ditt liv, för alla människor förtjänar en andra chans o jag vet att det kommer bli som förut mellan er igen, för mig o min pojkvän blev allt mycket bättre och det är värt det, verkligen så kämpa inte emot. det är meningen att man ska gå igenom tuffa saker ibland, men tillsammans klarar ni det!

2009-08-01 @ 16:31:03
Postat av: Anonym

och jag glömde säga att jag tror på er till tusen!

2009-08-01 @ 16:32:18
Postat av: Anonym

kan inte säga att jag förstår dig.

vet knappt vad som hänt.

men jag och min pojkvän va tillsammans i 1½ år, vi hade alla möjliga problem men höll alltid ihop, dom sista månaderna började han ta mig förgivet, och till slut orkade jag inte med de så jag gjorde slut.

men vi bestämmde oss för att inte bara ge upp, försöka bygga upp till de samma vi hade då. jag vet inte vad jag ska säga till dig, men gör de som känns bäst, jag vet att de är sjukt svårt, och ni älskar antagligen varandra, men lyssna inte på andra, lyssna på dig själv, och ditt hjärta.

puss.

2009-08-02 @ 20:12:05
URL: http://absolutilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0