13/8

GODMORGON BLOGGEN.
min pojke sitter i köket och käkar frulle, jag gick hit! 
måste påpeka hans snigelfart när det gäller att käka frukost alltså.
Förövrigt idag tänkte vi ta bussen till Uppsala, kolla lite saker till mitt
rum & bara mysa lite granna i det fina vädret! inte bestämt vilken buss.

Som alla vet har ni säket hört om Dessie och hennes tårta.
Jag kollade in det själv på youtube och det stämmer faktikst! 
hahaha. min fråga till er blir, tycker ni att hon förtjänade det?
eller var det bara omoget av bruden att göra det inför alla?
 
Lite kul att ryktet sprider sig så otroligt jävla snabbt bla alla.

Ikväll & annars, har vi inga stora planer. Ska försöka umgås lite med
min bror som flyttar om några dagar (lördag) vara ute mycket också! 
Juste. Ingen the voice 09 på lördag. det sket sig förra gången så, nej tack.
Men men, jag och bebi är ensama hemma så vi ska göra de till en bra lörda.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Det där med Dessie.. jagvisst! Det var ändå roligt om man tänker efter. Men samtidigt rätt omoget av bruden. Faktiskt! Puss <33333

2009-08-13 @ 15:21:41
URL: http://nnattuue.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ska man söka på för att hitta den videon? har försökt med massvis olika sökord men inget verkar funka :(

btw, tycker om din blogg ! :)

2009-08-13 @ 19:15:54
Postat av: Anonym

jag tycker det va rätt gjort, lixom man kan inte bete sej hur som helst i sin blogg & eftersom hur beter sej hursomhelst i hennes blogg nu, provicerar massa osv. så får man faktist ta dom smällarna!

2009-08-13 @ 23:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0