14.29

Taggad för uppdatering i min blogg.
N E J vet inte varför, är trött tråkig & känner mig allmänt .. konstig?
bloggen utråkar mig. Förut var det typ såhär, EN DATOR = BLOGGA.
no way nu. Nu är de typ, blogga = uttråkande, men ändå sysselsättande.
Hajar ni grejjen, så förstår ni mig. Okej, jag har blivigt dålig på att uppdatera.
Dessutom skulle jag ju kolla genom den där tävlingen jag hade i min blogg.
Och goda resultat people, jag är på väg. Eller jag gör det som sagt, men de
tar tid. Jag måste själ välja ut fem stycken som ni kan rösta på sen! okey .

Sitter och väntar på rasmus hemma nu, han ska väll komma hit kanske om
ungefär en timma. Usch vad lång tid det är tills en timma. Därför har jag suttit
och räknat ut lite saker. Så här kommer dem people, be happy! det här är bra.
  • Springa till ica, runt ica. Därefter handla en gurka.
  • Ha i hårfärg x2 ( dock inte hinna duscha, men men )
  • Äta soppa med gaffel
  • Dricka påskmust med sked
  • Kolla på två avsnitt av scrubs
  • Åka till Uppsala och tillbaka

Detta är väldigt frästande, kan bara inte komma på, vilket av det?
Det blir nog äta soppa med gaffel! so long. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0