14.40

Sitter här i älsklings rum och äter en macka medan hon fixar
sig, vi ska nämligen åka hem till mig snart. Tidigare idag kom
vi hem från hennes sommarstuga där vi spenderade helgen.
Ni har säkert redan läst om det, men jag vill bara säga att
jag tyckte det var en otrolig helg. Min baby hade planderat
massa med mys för oss två, det var verkligen speciellt!
Jag vill tacka dig hjärtat för dem fina överraskningarna du
gjorde för mig. Du sa att det inte skulle bli något stort, men
för mig var det stort. Det var en jättemysig kväll och det var
hur skönt som helst att få vara själva lite. Vi behövde det
gumman min. Hoppas att allting känns bra nu, för det gör
det verkligen för mig. Jag älskar dig älskling, min underbara.

Just so you know, jag fick en jättefin tavla av min flickvän.
En bild på oss två som hon hade tryckt upp i stort format
och ramat in. Den var HUR FIN SOM HELST, hamnar på
väggen direkt när vi kommer hem till mig! Här är bilden
hon tryckte upp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fin bild på er två! :)

2009-08-30 @ 11:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0