15.35

Väl home.
kändes lite otaggad sådär att komma hem oh veta att vi ska 
äta äcklig sill till middag? äh, fyfan. så det blir köttbullar för min del!
sov hos rasmus, igår tills idag. Vi har bestämt oss för att försöka igen,
ja, jag vet. Det är 39 gången, men ingen av oss kan leva utan den andra.
Jag är glad, försöker iallfall vara det! så får vi se vart allting leder oss.

imorgon är det skola igen. Börjar 09.00 känns ganska bra! för jag slutar ett.
You know, jensens schema is tha bäeeest. ska dra till väsby och träffa evelina,
hoppas hon verkligen kan nu! sen ska jag nog hem & se om jag får ngt plugg?
Och ja tack, det lär jag ju verkligen få. Filips lektioner, oh no. Längtar inte alls.

Nu ska jag gå & duscha tror jag, i dont know . Känner mig rastlös in i det minsta.
Men det löser sig, i'm elsa the superwoman, ska nog använda min magi nu alltså.


Kommentarer
Postat av: ol

ni kan nog leva utan varandra... bara det att båda är rädda för att bli ensamma. Vilket ni blivit eftersom ni bara umgåts med varandra.

2009-08-24 @ 22:34:32
Postat av: lodu

du är ju fin varför täcker du din näsa på andra bilder:)???

2009-08-26 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0