15.44

Anonym om 21.13: 
men shit spela roll om hon spelar cs och wow
du behöver inte tjata om det, hon kanske tycker om det?
jag tycker det är helt normaltinte för att jag spelar det men andra kanske
tycker om det som intresseprecis som du tyckte om handboll
och umgås med din pojkvänn herregud.

svar: 
okej, hej jag leker sofias best friend. vadå tjatar om det?
har nämt det en gång i min blogg, och jag känner nog sofia
och hon vet att jag driver om det, när jag säger " mogen brud " 
jag brukar driva om det i skolan osv, och hon tar inte ens illa upp.
Så du behöver inte leka smart och tro att jag har något imot
människor som spelar cs, jag älskar ju sofia. hon är en underbar
brud och jag driver bara med henne om cs och hon brukar skratta
om det själv. Det är ingen jävla personlighetsfråga riktat mot sofia.
Jag tycker inte människor är dumma i huvudet för att dom spelar Cs.
Utan jag bara ställde en fråga. hejdå och komentera inte mera. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0