15.56

Nu har jag sörjt klart. Efter att min bror stack så känns det tomt!
faktikst rikigt jävla tomt och jag saknar honom, sjukt konstigt va?
med tanke på att vi inte hade den bästa relationen så gör jag det.
Hoppas han får det bra nere i Halmstad! im gonna miss you broe.

Och efteresom jag är själv hemma nu måste jag handla faktikst!
asså, det är ju inte så att jag & min bror BARA  levde tillsammans
men mina föräldrar åkte ner med honom idag med han möbler oså.
Mne hur som helst, jag ska bege mig ner mot ICA - KNIVEN I k-town.
saken är den
jag hatar att handla. Typ gå ner helt alone med en vagn
och ba, a tja. jag ska köpa toalettpapper för jag skiter såhääär mycket.
Tur som tur så står det inte toa papper på min lista nu! för där står det:

Middag (till ikväll)
Cat food
GOTT = tjockissaker
Tidning
Hårinpackning
Frukt
Sallad

Och casch från mammi 300 kr. det borde räcka för mina saker.
Annars har jag fått ett ICA kort också, love it. Nej ska gå nu puss!


Kommentarer
Postat av: ebba

HAHAHA DU ÄR FAN BÄST!

2009-08-15 @ 16:38:47
Postat av: matilda

du skriver roligt (;

2009-08-15 @ 16:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0