15/8

Godmorgon. 
Vaknade nyss efter en helvettes natt, ni som känner mig vet.
skitsamma, lite privatsaker måste man få ha här i bloggen! 
Men efter ett antal samtal me bla vänner så somnade jag.

Min bror åkte till halmstad i morse. Sju i morse ungefär,
det fick bli en hejdå kram & nu saknar jag faktikst honom! 
Det är så långt bort & vi har ju faktikst inte bråkat på sistone.
Hur som helst, ska ringa honom ibland och så får se hur han
har det där borta egentligen. Halmstad är ju faktikst fint ju. 

Idag. ska jag städa i mitt rum, fixa om lite och sådär! åh
det kommer bli skitbra tror jag, ska sätta igång redan nu.
lägger in bilder på hur mitt rum blev sen, Ointressant ?
men skitsamma. då behöver ni inte läsa nästa inlägg.

JUSTE. det är thevoice 09 idag har jag hört massor om
och nej nej nej nej jag tänker verkligen inte gå på det ! 
så nu vet ni det ni som undrar, ha en fortsatt bra dag. 




Kommentarer
Postat av: monia

så söta tilsammans!

fina bilder :)<3

2009-08-15 @ 16:04:23
URL: http://moniamolin.blogg.se/
Postat av: Amanda

den där bilden är den finaste bilden på er tycker jag! :)

2009-08-16 @ 21:50:25
URL: http://amandahammarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0