16.57


SVAR :
okej, du måste vara den dummaste människan som komenterat min blogg.Varför besöker du min blogg om du tycker att den är så jävla dålig, det är ju bara stört. Och sen fattar jag inte varför du tror att jag provicerar mitt 16 månaders förhållande i bloggen. Jag skaffade inte den här bloggen för att leka att jag är kär i min pojkvän. Tror du att jag fejkat mitt förhållande så längeför att jag sedan ska skaffa en blogg där jag leker att vi är jättekära i varandra? Tro vad fan du vill om mig och min pojkvän, vi älskar varandra & min blogg handlarom äkta kärlek. Inte om jävla skitförhållanden! trodde folk förstod det faktikst. 

eller vad säger ni läsare?
tror ni att det är såhär? 

Kommentarer
Postat av: ss

verkligen inte! Tvärtom , ni verkar ha ett underbart förhållande trots era tjafs. ( som alla förhållanden har) är galet avis på ert förhållande! Hoppas det varar länge! Och ni tar grymt ffina bilder

2009-08-11 @ 17:33:36
Postat av: fii

NEJ! Verkligen inte, den där människan är helt jävla dum i huvet..

Denna människa har förmodligen ett så otroligt patetiskt liv att hon/han inte vet bättre än att störa dig och din pojkvän. Hon/han kan gå och hänga sig!

2009-08-11 @ 19:21:21
Postat av: Natalie

Fan att man tror på det? :s

Jävla idiot! Han människan inget bättre för dig här i livet eller? Snälla. Ofta fejka sitt förhållade som varat i 16 månader? Yeah right liksom. Man gör inte sånt! Och för att bli känd på era bilder som du lägger upp på & Rasmus? men ååååh. Det är helt sjukt! Puss Elsa

2009-08-11 @ 22:21:01
URL: http://nnattuue.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej! låt han/hon dra åt helvette!!!

DIN BLOGG ÄR VÄRLDENS BÄSTA, OCH DU O DIN POJKVÄN ÄR BÄST!!!

2009-08-11 @ 22:28:03
URL: http://kkrigare.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej det tror jag verkligen inte, men det känns som om ni överdriver lite ibland bara

2009-08-12 @ 10:00:30
Postat av: Anonym

absolut inte! Jävla cpstörda nörd som inte har något liv och bara driver och kritiserar andras bloggar. Skit i henne Elsa. Du är inte värd och få höra sånt skit.

2009-08-13 @ 09:34:35
URL: http://juuliies.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillar din blogg =)

2009-08-13 @ 15:29:11
Postat av: zhala

bry dig inte om människan ni är urgulliga tsm o man känner er kärlek även fast allting inte alltid går bra. skit i alla dåliga kommentarer =)

2009-08-13 @ 23:43:16
URL: http://zhalas.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså den där personen är helt sjuk i huvudet? :S

vrf göra en blogg för att lka med sin kille vem som skrev det där komentaret kan fan suga kuk !

2009-08-22 @ 14:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0