17.14

Nu har jag och rasmus bestämt att vi ska vara utan varandra.
Iafall ett tag, vi båda är helt slut efter allting som hänt mellan oss!
Och det kan vara bra att vara lite ensama ett tag & tänka efter.
Vi pratade i tellefon i ungefär två timmar & kom överens om det.
Och enda anledningen till att vi gör så är för att vi ska hitta tillbaka
till varandra och vara som vi brukade vara förut! saknar det så mycket.
kommer alltid alltid att älska dig rasmus, du är alltid den mest bästa.

Imorgon gäller skolan för mig.
känner mig ganska taggad faktikst! eller nja, lite. får väll se hur de blir.
Känns fortfarande skönt att komma tillbaka till samma rutin och så igen.
Men inte är jag taggad på prov i rad inte. Nu gäller ju svårare kurser för mig.

Nu känner jag för att hjälpa mamma med maten tror jag!
det luktar ganska gott & jag är rikigt hungrig, mums fillibabba.

vad som än händer älskling, kommer de alltid vara du&jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HUR ÄR DET MELLAN ER ?!

2009-08-18 @ 20:02:59
Postat av: emma

skriv ett inlägg om vad som hänt?! seriöst, jag får panik!

2009-08-18 @ 20:04:11
Postat av: Anonym

åh :( säääg!

2009-08-18 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0