17.17

Hejsan! Sitter här i mitt nystädade rum, gjorde lite extra fint eftersom
att älsklingen kommer hit snart! jag längter verkligen efter henne.
Kom hem tidigare idag efter en underbar natt med henne i mina
armar, och jag lovar dig gumman att jag ska göra den här natten
minst lika underbar.

Snart ska jag gå och äta och därefter duscha. Sen ska jag ta cykeln
och åka för att möta min baby som kommer med tåget. Vi ska handla
godis och åka hem till mig och mysa massor. Jag ska göra det fint för
henne i mitt rum med varm choklad och lite andra spännande
överraskningar. Sen ska vi se på film och somna i varandras armar.

underbart

Jag älskar dig hjärtat, är så glad för att du vill komma till mig.
Jag är alltid din pojkvän, bara din. /rasmus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0