17.38



Tänkte skriva lite kort om hur allt började mellan mig & Rasmus.
(innan jag ska gå & kissa, är sjukt kissnödig, så det blir kort inlägg)

Vi har vart bästa vänner sjukt länge innan vi vart tillsammans.
Vi kunde prata med varandra om allting, vi träffades som bästa vänner
& umgicks och hade kul. Och vi var verkligen bästa vänner, fast folk
trodde att han & jag hade någonting tillsammans. Helt ärligt, han va
min bästaste vän! brukade prata om honom nästan hela tiden, om
hur bra han var som förstod mig som få, osv osv. Helt plötsligt, 
En gång när jag träffade honom så kände jag att fan, jag tkr om han? 
Fast jag ville dölja det, för jag ville inte förstöra våran vänskap som vi
hade tillsammans. Men tiden gick och jag inte kunde dölja att jag 
verkligen hade fått känslor för denna kille. Så de var en kväll, så sa
jag exakt som det var till honom. Go mig, som tog det första steget! 
Och jag sa ungefär " jag har fått känslor för dig, det känns fel att bara
umgås som vänner längre, för jag är kär i dig " något sånt där typ. 
Och han sa att han älskade mig tillbaka! det var den lyckligaste dagen.
Han sa ungefär " jag känner så också, fast det är svårt att säga exakt
hur jag vill ha det pga att vi har vart så tighta som bästa vänner innan " 
Men ingen av oss kunde hålla oss, vi vart på G direkt! och det vart lite
annorlunda i början för jag visste inte hur jag skulle bete mig, han var
ju som sagt min bästa vän, men nu pojken i mitt liv också! men det gick
bäst! och den 5 april 2008 upplevde vi våran första kyss. Hemma hos han
kommer fortfarande ihåg hur allting gick till. Och den 6 april 2008, var det vi.

ungefär sådär gick det till, nu vart det ganska långt. Men skitsamma!
ni fick som ni ville. måste pissa nu! skriver mer sen. Puss&puss&puss.

Kommentarer
Postat av: elli och ella

"innan jag kissar"

haha du är så söt <3

2009-08-01 @ 17:42:36
URL: http://elliochella.blogg.se/
Postat av: elli och ella

Frågestund fram till klockan 22.00 <3

2009-08-01 @ 17:44:45
URL: http://elliochella.blogg.se/
Postat av: Josefin

ett tips. Jag vet hur det känns. Om du verkligen vill ha tillbaka honom måste du ju börja prata med honom. du måste säga exakt hur du känner nu och hur du vill ha det mellan er. jag har varit i samma sits. det är inte kul. men det löste sig. vi vart tillsammans igen. hoppas det kommer funka för dig gumman !<3

2009-08-01 @ 17:48:53
URL: http://jjustwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0