17.59



Alla har nog hört talas om denna brud, inte alla dårå. men några kanske?
om man kollar hennes videoinlägg tror man seriöst att  det är något fel på henne.
Och jag läste in hennes blogg lite granna, och hittade bara massa roliga komentarer.
Och på sättet hon håller på , klankar ner alla. hatar alla andra bloggare så kunde jag
även skratta åt alla komentarer. Men jag hittade en rolig komentar, här får ni den .

Postat av: nils 
jag är så glad att du finns. Ibland när jag har mår riktigt riktigt dåligt,
och tycker att mitt liv är värdelöst och misstänker att min flickvän måste
vara utvecklingsstörd, så går jag in på din blogg. Då mår jag genast
så otroligt mycket bättre. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahahah fett skön! :D

2009-09-05 @ 18:12:10
URL: http://special.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA

2009-09-13 @ 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0