18.09

Kom nyss hem från stan. 
åkte till J Y S K och köpte kuddar till mitt rum, åh. är värsta glad!
vi ska ju göra om helt i helgen, jag och min pojkvän. Det blir super! 
Funderar på att dra med min pojkvän på ett mysigt bad i badkaret
snart. För det är kallt & vädret är riktigt jävla tråkigt alltså, fyfanfyfan.

Btw, skolan börjar snart.  Jag vill dö. Seriöst! orkar inte två år till i skolan.
Och verkligen inte när det kommer en massa nya! usch fy & blääh. 
Varje dag när jag vaknar tnker jag typ " bara fyra dagar kvar "  .. pain? 

Nej nu ska jag gå & lägga mig bredvid min man. Haha, han kollar på
något jävla töntpogram och det åskar ute så snart dör mitt interneeeet

Bilden är från sommaren 08


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hiihihi okej vad bra <33333333

2009-08-13 @ 18:23:57
URL: http://juuliies.blogg.se/
Postat av: Sara

Guuud så söta ni är... Hoppas de alltid kommer vara ni :) Kram!

2009-08-14 @ 02:07:42
URL: http://sarawidegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0