18.46

Uppdatering, lite granna. Såhär ligger det faktikst till i mitt liv nu!
Sen jag vaknade i morse, har jag mått dåligt HELA tiden, menar't.
Men ah. rasmus ringde mig och vi pratade i kanske två timmar typ.
Därefter så la vi på. Och jag vet inte hur det är mellan han och mig?
det är bara han själv som kan svara på det just nu. Han vet vad jag
vill. Och det vet ni säkert också bloggläsare? det är bara han som
ska göra sitt val. Är osäker, så jag har ingen aning. Jag får se .. 

Appropå annat nu. Ska iväg till fjällnora imorgon, med skolan!
Ska umgås med dom nya, och ska ha superkul .. (inte) får väll se!
Har börjat packa lite så är på goda vägar faktikst! det blir bra kanske.
Nu ska jag logga in på msn för att prata med rasmus, skriver senare.





Kommentarer
Postat av: emma

ett tips else, låt han sakna dig med. då kommer han fatta hur mkt du betyder och att han faktiskt saknar att ha dig där. de tror jag verkligen. tkr inte du ska säga för mkt att du verkligen vill ha han tillbaka lalala, då tar han dig för givet och då blir valet lättare att faktiskt lämna dig.. tror du förstår så behöver inte förklara mer. men verkligen inget illa menat mot dig, älskar dig som person och din blogg! bara ett tips.<3

2009-08-20 @ 08:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0