18.47

Ni undrar vad jag tycker om dem stora bloggarna.
Det ska jag ta tid för att svara er nu, min åsikt bara!

Blondinbella - Jag tycker faktikst att hon skriver moget i sin blogg.
skriver inget jävla hat till andra bloggare, om hur dåliga dom är osv. 

Kissie - jag läser hennes blogg ja, vet inte riktigt vad jag tycker om 
henne. hon är jävligt ytlig, och allting verkar kretsa kring henne, om det
är en roll hon spelar i bloggen, eller om hon är så egentligen vet jag inte. 

Paow - har blivigt mycket mognare sen hon slutade hänga runt med dessie.
helt ärligt! hon har en attityd, osv. men ingen attityd som man stör sig på.
inte jag iallfall? dessie kör mer fjortisstile " alla älskar mig osv " paow kör
sitt egna race känns det som. 

Dessie - Jag tycker att hon spelar en dum blondin i hennes blogg, verkligen!
tror inte att hon är det egentligen faktikst. Hon leker osmart, och är nöjd med
sina ig betyg. sure stumpan! men jag tror faktikst den bruden vet bättre. 

gaybloggen - han är rolig, läser hans blogg ofta! han är skön. och jag tycker att
det han säger & gör är tufft. han står på sig själv osv. diggar honom & hans blogg. 


Kommentarer
Postat av: karin, frida, moa, kajsa

gudagens din lilla filur ;)

2009-08-14 @ 18:57:53
URL: http://friskolebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0