19.19


när började du blogga? och vilka bloggar läser du?

började blogga först som typkortast.blogg.se sedan ett år tibax!
Läser massor med bloggar,  vänner & storbloggare. 

vem är din bästa vän? 
och vem är din första kille?

Min bästa vän är rasmus och det är även min pojkvän.

varför började du blogga?
Jag började blogga för att jag kände för att starta någonting nytt.
Tycker om att skriva av mig lite, så det passade bra med blogg.

ska du på ung08 med mig? 
klart jag ska snygging. 

kan du berätta om din fjortis tid? 
okej, sa inte långa frågor (?) men vet inte vad jag ska säga. Trodde
allting kretsade runt mig, vart skitarg på folk som kallade mig fjortis
men ändå vart jag lite stolt, för jag ville bli kallad fjortis då (?) skrev
med bokstaven " w " och allting handlade om att vara mest känd .. 

hur länge hade du & rasmus känt varandra innan ni blev tillsammans? 
vet faktikst inte riktigt, väldigt länge iallfall. 

kan du ge nått tips, om hur skriva bra eller nått? 
Jadu, hitta ett eget tema och skriva om, var dig själv. Locka läsare genom
att skriva i andras bloggar, komentera. Uppdatera ofta? lägg in bilder osv .

vad har hänt mellan dig och din "kille" igentligen?
Samma fråga tusen gånger, och det här är en blogg, publicerar mycket i mitt 
liv. Men inte allting! lite ska jag ha för mig själv också, Men kan säga så att det
va sjukt stelt mellan oss under sommaren. Och saker & ting blev inte som det
skulle. Och jag är besviken på honom just nu pga att han svek ett löfte, han vet de.

vem av dina kompisar har du kännt längst ?
Oj, jag vet faktikst inte. Nadia kanske, fast henne har jag inte bra kontakt med 
nuförtiden. Men jag har känt henne kanske i elva år, saknar henne lite då&då.

gillar du någon sport?
spelade handboll i många år, tycker fortfarande om den sporten. Men det 
är inte riktigt min grejj längre! tröttnade en hel del, men de är kul och se på!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0