20.17

Tjolahoppsan.
Det är Rasmus här, elsas pojkvän. Som ni redan vet!
Idag har vi vart hos elsas farbror och firat honom, mysigt.
Imorgon ska jag tyvär åka hem, men min älskling kommer
till mig redan på måndag/tisdag och är hos mig i veckan.
kommer sakna min sötnos tills vi ses igen. Då blire bäst!

Ikväll.
ska jag pussa min bebis jättemycket! för det är hon värd.
Sen ska jag hålla om henne hela natten, det är så mysigt
att sova med sin flickvän för att då känner man sig inte ensam.
Plus att det är världens bästa känsla att vakna upp bredvid
min älskling. Nu ska jag gå & pussa henne, ville bara skriva
litet inlägg i våran blogg. Är dålig på sånt! men ska väll försöka.

jag älskar dig älskling.
din rasmus andersson


Kommentarer
Postat av: Natalie

Elsa, du ska vara förbaskat stolt över att du har Rasmus! Och du Rasmus, du ska vara också vara stolt över att du har Elsa vid din sida :D<333333

2009-08-08 @ 21:27:27
URL: http://nnattuue.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅÅH RASMUS ÄR SÅ SÖT MOT DIG! <3

2009-08-09 @ 00:01:25
Postat av: Anna

asså rasmus du är bara för sööt mot henne!! <3

2009-08-09 @ 19:41:22
URL: http://baumgartnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0