20.34

HEEEEJ.
mitt internet funkar nu, så de blir nog mera inlägg. (om jag orkar) 
Var inne i sthlm idag, försökte byta min jävla skitmobil till en nokia.
Gick inte först, åkte in till Snälla Uppsala, och där gick det bättre !
Så nu har jag en ny rosa (nokia) älskling. Den är faktikst lite söt.

Imorgon ska jag och älskling till finaste sigtuna på våran dag.
därefter blir jag bjuden på bio i stan. tack tack gubben, som
folk kasnke vet är det ju den 6e imorgon. våran dag faktikst! 

Just nu. sitter min älskling inne i vardagsrummet & kollar på film 
och käkar pastasallad. Ska gå & fråga om vi ska gå & köpa lite gott
till ikväällllllllll , är sugen faktsikt! Annars så ska vi sova & mysa. 




Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh, är allt bra mellan er nu? :D

Jag hoppas.. verkligen hoppas ni får en underbar kväll tillsammans. Puss <33333

2009-08-05 @ 21:48:55
URL: http://nnattuue.blogg.se/
Postat av: sarah

<3

2009-08-05 @ 22:46:43
URL: http://notlisteniing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0