21.45

Hej bloggen.
jag kom nyss hem från min farfar, där hade vi det mysigt faktikst.
Idag har vi vart på ikea & gått runt och därefter har vi vandrat i stan.
Åt även lunch på ikea, inte världens bästa! men helt okej faktikst.

Jag har inte kunnat uppdatera på hela dagen för jag har comhem.
Och dem håller på att knullar bredbandet hela tiden så att dem har
inte tid att laga det felet dem har gjort. Blir så sjukt irriterad verkligen.

annars kan jag bara säga att allting är bra mellan mig&rasmus just nu.
och du som sa " en gång svikare, alltid svikare " så äre verkligen inte.
och vadå att jag ska lyssna på mina läsare, dem sa ju själva att jag skulle
lyssna till mitt hjärta, smarto. och jag valde att lyssna till mitt hjärta, rätt val.

IMORGON.
ska jag och älskling till sthlm stan, vilket ska bli väldigt roligt!
längtar verkligen. ska nog köpa en väska om jag hittar någon.

nu är det film och dusch.
puss&kram cykelram.

Kommentarer
Postat av: nathalie

va bra att det är bra mellan er nu :] <3

2009-08-05 @ 12:09:47
URL: http://dinnattha.blogg.se/
Postat av: Tanja

skönt att det löste sig:)<3

2009-08-05 @ 18:19:09
URL: http://tanys.blogg.se/
Postat av: Julia

Hejsan, vad heter låten du har på din sida, snälla svara! :)<3

2009-08-09 @ 15:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0