21.49

Ska sova nu.
eller inte direkt sova, utan försöka sova! inte så lätt, men måste.
Det är skola imorgon & det gäller att försöka vara på topp faktikst!
Mår ganska bra försöker att komma över saker. Men det är så många
tankar som rör sig i mitt huvud. Tänkte tacka mina underbara vänner
som verkligen stöttat mig & hjälpt mig klara det värsta. Är kanske inte
så ensam trots allt? Hur som helst. All min kärlek går till er, även fast
det är svårt att visa det. Men jag vill att det ska bli bra, därför är det såhär.

Imorgon. 
ska jag som sagt upp klockan sju. Skolan börjar tio - halv fyra tror jag?
orkar inte det. Det ryktas om nya elever i min klass, låter skojj kanske.
Nej, men nu ska jag nog ta & prata lite med mamma. Sen sova! puss

vill bara tillbaka. vill ha dig som jag hade dig förr


Kommentarer
Postat av: evelina

haha nej tyvär :/ och hoppas det blir bra mellan er snart !

2009-08-18 @ 22:07:50
URL: http://evelinakroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0