22.27


Hej. jag är en 16 - årig tjej som lever i Knivsta. Ett ställe utanför Uppsala!
driver en blogg som jag gjort nu ett tag som handlar om allting i mitt liv.
Mest om mig & rasmus då. Skriver inte för eran skull, men blir glad för
komplimanger ni ger mig om att bloggen är bra! osv. Utan jag skriver för
att jag själv vill och för att jag tycker det är skönt att driva någonting, få kritik
och komplimanger så man kan bättra sig. Jag är kort, jävligt kort 157 cm
hade världens komplex för det förut. Alla kallade mig dvärg osv, men nu
är det min stolthet. Jag älskar att kvara kort istället för lång som en flaggis.
Jag är smal, och jag vet om det. Står inte framför spegeln varje morgon
tar mig på magen och säger att jag borde banta. Utan jag väger bara 42 kg
och jag äter som en jävla kossa. Äter mer än många av mina kompisar &
jag tränar faktikst också! vet inte varför jag är så otroligt jävla smal, men men.
Många kan säga att jag har anorexia, men in youre face bruttan! jag käkar,
och äter både onyttigt och nyttigt. Som person, är jag ganska envis av mig.
förr var jag feg, och vågade inte säga imot något eller någon utan gjorde
bara det som folk sa till mig att göra. Många av mina vänner körde och
utnytjade oftast den tillgången. Med tiden, så blev jag starkare! det är svårt
att säga liksom " nu blev jag starkare " men jag vågade säga nej till saker
som kändes fel. tog inte så illa upp om någon vart arg på mig osv osv. 
Dagens elsa. är en positiv brud, som är målinriktad plugghäst. Tell me,
jag är det. Och säg vad ni vill om den saken! men hellre en plugghäst
med bra betyg en en skolkare som slutar som mattant (?) visst. yesyes!
Jag har en pojkvän sedan ungefär 1 år och fem månader sedan, han är
också 16 år. Vi är precis som dem flesta paren där ute, vi umgås och 
vi älskar varandra. 
Vi är oöverens och bråkar även också, negativa sidan.
Annars träffas vi nästan jämt! folk tror att jag inte kan slita mig utan han
och det kan jag nästan inte! Hur som helst, jag går på jensen gymnasium
men funderar på att göra ett byte, ( i don't know ) älskar jensen men klickar
inte så bra i klassen & saknar mina brudar från liné. Får se hur de slutar ju!
Annars trivs jag i mig själv, jag är en glad människa, oftast! och försöker att
inte vara arg & tråkig. Som ni läsare uppfattar mig som person är erat eget
val. Jag är verkligen inte en bitch i verkligheten utan faktikst väldigt snäll! 

Så, hoppas att ni fått lite uppfattning av eran bloggerska.
Puss&kram njut av era sista dagar på sommarlovet. 



Kommentarer
Postat av: pernilla

jag är också 157 , mihih. (A) <33

2009-08-14 @ 22:44:44
URL: http://mestlivet.blogg.se/
Postat av: pernilla

jag är också 157 , mihih, och jag vet hur det känns att bli påpekad för längden -.- <33

2009-08-14 @ 22:45:25
URL: http://mestlivet.blogg.se/
Postat av: ida

bloggen va fin :)

det va också en riktigt fin bild när ni sitter ut mot vattnet :)

2009-08-14 @ 22:51:18
URL: http://iidddaaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej ville bara säga att din blogg är så jävla bäst! Jag hittade den igår genom en annan blogg och ville bara säga att din blogg är så jävla grym!



Keep it up girl!<3<3

2009-08-14 @ 23:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0