23.05

Godnatt bloggen.
nu ska jag lägga mig & prata i tellefon med Rasmus igen.
Tänkte uppdatera er om att det känns bra för tillfället att prata
med honom. Vi pratar normalt & försöker att lösa saker osv ! 
Och vi har inte gjort slut så att vi kämpar på med allting just nu.

Han kommer på måndag, då kommer han direkt hit & sover här
det har vi kommit fram till under denna kväll. Och sen får vi se 
hur allting fortsätter mellan oss. Hur redo jag känner mig för att
kunna fortsätta ett 16-månaders långt förhållande. Hoppas det!

Imorgon ska jag in till stan. Tillsammans med evelina! så ni
får ta och hälsa på mig om ni känner igen mig, skulle vara kul.



Kommentarer
Postat av: Anonym

allting kmr lösa sig, tro mig! :)<33

2009-08-01 @ 23:48:10
URL: http://kkrigare.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska också in till stan då, hoppas man ser dig där :) <3

2009-08-02 @ 00:16:59
URL: http://notlisteniing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0