23.42

Godnatt bloggen.
ska kolla på mitt favvopogram " kvarteret skatan "  så jävla kul.
Har även pratat i tellefon med rasmus & så det känns sjukt bra!

Annars. börjar mina stackars föräldrar att jobba imorgon & det får
mig att tänka på när jag ska börja skolan. Jag måste nästan kräkas
Liksom orka allvaret igen, det känns bara skit & helt jävla pissbajs.

hur som helst, the voice är omtalat. Nej det ska jag inte gå på.
orkar inte det här året faktikst! men ung08 blir det säkert nog!
ska gå med min efterlängtade anna hammarstedt. underbart!

Till dig som sa att jag borde ha tjockare lår, jo lilla du. Såhär är det
det låter konstigt men jag äter skitmycket! verkligen. Och jag kan fan
inte få tjockare lår (?) vill faktikst ha lite större. Men men, life's a bitch.



Kommentarer
Postat av: Tippss

Hej! Hur tycker du jag ska ha min blogg design? :)

För själv har du en rätt så fin blogg.

2009-08-03 @ 15:31:22
URL: http://tippss.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du får ju inte tjockare lår av att äta mycket?

du måste ju träna osv.. liksom det är musklerna som gör låren tjockare, fett är ju liksom ba fett och de kommer när man äter mycket. träna mer

2009-08-03 @ 16:09:32
Postat av: Sandra Lindgren

Måste bara kommentera det jätte viktiga ämnet " Elsas lår" & jag har känt Elsa sen vi gick i lekis och ett tag umgicks vi nästan varje dag & nu inte lika ofta.

Och Elsa har ALLTID varit smal, jätte smal. Elsa äter mycket & har tränat/tränar(?) handboll. Så det beror nog inte på att hon inte äter eller inte tränar hon är smal, kan bero på att hon har väldigt bra matsmältning eller ngt liknade. :)

2009-08-04 @ 23:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0