24/8

Nu ska jag till skolan. 
tåget går om ungefär en halvtimme precis! jag har en superdag idag.
SLUTAR HALV ETT BÖRJAR NIO? love jensen. hur som helst, sitter
& pumpar panic att the disco. Lyssnade på dem under min emotid.

visste ni att jag vart EMO. omg, det var en hemsk tid. HAHA, men sant.
Jag har fakitkst klätt mig som en emo girl. Höhö, så! nu visste ni det.
( tur att det inte finns några bilder kvar ) - ElLlEr? HAHA. skitsamma


DAGENS:
Jeans - holmlunds
tröja - gina tricot
sjal - åhlens 

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv ett inlägg om när du var emo, när det var, hur du såg ut, vad du hade på dig, sminket o.s.v , och hitta en bild! :D <3

2009-08-24 @ 20:13:13
Postat av: julia

jätte söt outfit :)

älskar din blogg :D

2009-08-24 @ 22:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0