28/8

Okej. JAG SKA BLOGGA, fast det har jag å andra sidan sagt?
men jag sa inte lika ofta längre. Först funderade jag starkt på att
lägga ner min blogg! men nu har jag bestämt mig för att jag inte ska.

Ska bara blogga nu när jag har tid, och känner för det. låter väll bra?

Fast tyvär blir det ingen bloggning över helgen, för jag & rasmus åker
iväg till min sommarstuga & har det mysigt. en stor överraskning på g!
naturligtvis blir det bilder från den när jag kommer hem. det blir super.

Kanske skriver lite mera innan jag drar sen! men nu ska jag packa.
älskling kommer om ungefär någon timme bara, så vi hörs, bye bye.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haa det bäst :D

2009-08-28 @ 15:58:19
URL: http://damoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå för överraskning? :D

2009-08-28 @ 18:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0