3/8

Min dator har tyvär inte funkat på hela morgonen, det suger.
Så nu sitter jag på min brors bärbara dator, den funkar bra!
Annars idag har jag inte gjort någonting, ätit pankakor och
kollat ¨på lite filmer. Städat i mitt rum & vart glad, sprungit.

Rasmus, kommer idag. Han kommer till mig klockan åtta ungefär?
han är påväg hem nu. Och jag är fan pirrig för att träffa honom.
Så många frågor, hur kommer jag reagera, hur kommer jag att
vara, hur kommer han att vara mot mig (?) osv. Nervöst faktikst.

till dig, som skrev att jag vet att jag inte bara kan äta utan träna också.
okej, jag är faktikst inte dum i huvudet. Och jag tränar faktikst, tränade
även handboll i massor med år & då brukar man få " handbolls-ben"
starka med muskler. Nej, det fick jag inte! mina var fortfarande lika
pinniga och små.
tro inte att jag inte vet att jag behöver träna också?

skitsamma. uppdaterar mera när min dator funkar!
om jag inte ska vara social med min pojkvän då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har en ganska kaxig personlighet

2009-08-03 @ 18:09:28
Postat av: Anonym

inte bra

2009-08-03 @ 18:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0