/

Du brände dina broar när du sa det där 
Som fick mig att förstå vem du egentligen är



Kommentarer
Postat av: johanna

allt har ett slut, hur tråkigt det än låter.. Låt inte det trycka ner dig bara, livet går vidare! <3

2009-08-20 @ 15:47:53
Postat av: sofia

jag har följt din blogg ett tag nu. och har tyckt , eller ah tycker, att du & hampus var grymt söta tillsammans !

tycker synd att det tog slut, och hoppas att ni kommer att hitta tillbaka till varandra. vi känner varandra inte , men jag finns ändå här om du skulle behöva.

kram

2009-08-20 @ 16:00:28
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/
Postat av: jauq

Helt seriöst, ni får inte göra slut ! Vet ni hur söta ni är tsm eller ? Snälla försök att fixa det, försök ! Ni kommer ju inte kunna glömma allting bara sådär ? Alla minnen, bilder....

Snälla fösök igen, glöm allt som hänt. Börja om !

2009-08-20 @ 18:24:33
Postat av: the freak<3

elsa, de kan inte sluta såhär mellan er! fattar ni inte att ni älskar varandra?! va fan äre med rasmus?? han kan inte bara göra så efter så lång tid!!! ni kmr att komma runt igen och allt kmr bli som vanligt, fan rasmus!!!! nej , jag känner inte dig på riktigt men bloggen räcker för att du ska visa en främling hur mke ni älskar varandra, och man kan inte bara tappa sina känslor sådär! tro mig, jag vet .. gumman allt kmr bli bra <333333

2009-08-20 @ 18:54:56
URL: http://justthefreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg , verkligen !

och jag tycker det är riktigt synd det som händer mellan dig o rasmus :<

ni är ett så otroligt gulligt par , okej det är inte det som räknas men iaf.

menmen . hoppas det blir bättre mellan er.

2009-08-20 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0