18.20

Kom nyss hem från stan.
Det var sjukt mysigt, vi gick på stan köpte lite sötsaker.
Träffade bla. Bea, det var trevligt de, sjukt länge sen! 
Och jag har saknat henne, ja. Annars så regnade det.
Och det var tråkigt! plus jag har fått min mens igen, bajs.

Min familj grillar vid detta tillfälle och min älskling försöker
att stå på huvudet i min säng. Och det lyckas han inte med.
Själv sitter jag vid datorn och nördar mig, ska snart va social.

mysig fika med pojkvännen sitter inte fel.


Dagens enkla outfit bakirfrån, en skön härlig tröja & shorts.


det här var mina nya skönheter som kommer ligga i garderoben.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt bhn? den är jätte fin :)

2009-08-07 @ 21:56:56
Postat av: anonym

supersöt bh :) vilken stl har du (a), är inte menat på något perverst vis är bara nyfiken!

2009-08-08 @ 00:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0