MISS IT


Jag vet om den dåliga uppdateringen! jag vet, den är inte den bästa för tillfället. Och jag ska inte skylla på något plugg eller så utan det är min dåliga motivation till att blogga som får mig att låta bli. Ibland känner jag som sagt att det är roligt att skriva av sig lite, Men ibland tycker jag det är alldeles för tråkigt & that's why. Då skriver jag inte! Men okej, ska berätta lite om min dag igår? Jag gick i skolan till fyra & kom hem och träffade Rasmus ett tag. Jag han få utbrott på matten & så han jag sova några timmar. Idag ska jag också till skolan & börjar 7.06. Sen ska jag hem och skriva klart på min uppsats. Mitt liv består just nu av plugg! den dagen mitt liv kommer tillbaka är på torsdag för då ska min uppsats vara inlämnad. Så då blir nog inläggen lite roligare. Se you later

Kommentarer
Postat av: Anna

söataste paret ! ingen och inget slår eran kärlek, När jag ser era bilder, Då kan man snakca om äkta kärlek ! <3

2009-12-09 @ 15:59:27
URL: http://mostofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0