10/2

Jag har typ världens ångest, typ väskproblem.
nu tycker ni säkert att jag låter som en galning
som bara bryr mig om väskor, men icke sa nicke!
saken är den att det är en stor del av ens outfit ju.
dessutom bär man med sig den hela tiden, och
då måste den ju se bra ut. för mig måste det typ
klicka till, hahaha! men det måste vara en snygg.

hur som helst, har jag kollat lite på internet och lite
i affärer, men jag får se vilken det blir helt enkelt.
snart ska den köpas, i will se babe, någon som har
förslag på någon snygg, skriv det isf.

Imorgon ska jag åka skridskor med kära jensen skolan!
inte bra, jag orkar inte. kul och typ gå runt i täckbyxor och
hela tjocka trunken och jackan och grejjer innan på tåget.
Men livet suger ibland, kanske blir lite mysigt med varm
choklad, mums! men aa. wish me luck, kommer att dö.

till dig anonyma;
du sa att jag skulle ha komplex för min kropp för du tyckte
jag var för smal, men jag har aldrig haft anorexia eller något
liknande i hela mitt liv. jag hjärta mat, så är det bara!
du kan inte komma och klaga över min kropp, för jag kan inte
göra något åt att jag ser ut såhär. samma med utséende.
sorry gumman, men ja är ganska nöjd med min kropp.
Så tar inte åt mig av ditt skitsnack.


Kommentarer
Postat av: Lina

fattar inte hur någon skulle kunna säga något sånt, för jag är grymt avensjuk på din kropp! :o hur fin som helst. och alla vet att du äter, men du har endå perfekt kropp! ta inte åt dig av vad någon säger gumman. (:

2009-02-10 @ 17:18:50
Postat av: viktoria

håller med lina till hundra procent, du ska verkligen inte ta åt dig av massa skit, du har en jättefin kropp elsa!

2009-02-10 @ 20:26:12
Postat av: elsa

tack tjejer :)

2009-02-10 @ 20:28:14
Postat av: ida

det va väl ett fetto som är avundsjuk som kommenterade? :P

2009-02-17 @ 20:09:51
URL: http://idws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0