15/2

hejhej bloggen och alla läsare!
tänkte börja med att säga att min kära dator är tebax
och det känns ganska skönt faktikt, lite småtråkigt utan.
sen tänkte jag ockå säga att jag har haft världens bästa
alla <3 dag med älsklingen. vi myste galet på kvällen nära
vattnet & allt var helt perfekt. kan inte beskriva hur bäst de va
men tack så mycket älskling. du är verkligne världens bästa.

Nu har jag som sagt lov också, som tur är! ska träffa en gammal
barndomsvän imorngo och skriva lite historia arbete! sen så ska
jag bara tare lungan. i veckan ska det shoppas kläder , veerkligen.
bio ska jag också hinna med, och säga hejdå till älsklingen innan
vi båda drar iväg för en skidtur. tyvär kunde vi inte åka tesammans
det var sagt så från början, men vi har inte sportlov samtidigt. usch!

Ikväll klockan 21.00 är det beck också. dt ska bli väldigt roligt, eller
bra iafall. menmen, nu ska jag dra och duscha. Puss


Kommentarer
Postat av: sara

elsaaaaaa. ditt lov, <3 sara? visst. vi måste ta & träffa snart ju saknar dig din lilla tranaböööög!

2009-02-15 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0