23/2

Snart bär det av till skolan. klockan är 06.53 och faktikst är jag pigg.
hur som haver , är jag inte taggad på skolan direkt men det är ett stort
plus att vara lite piggare på morgonen. Börjar dagen med NK inte direkt
det bästa ämnet att sätta igång en tråkig måndag med men life's a bitch.
På onsdag kommer älskling hem, så efterlängtad man kan bli yes babe.
Och idag efterskolan ska jag till sthlm med mamma och handla lite kläder.

juste, ngn som har sett min katt? den har typ vart borta i två dagar eller ngt.
ingen aning att den ens vart borta men ah, slänger upp en bild på den senare.
nu ska jag pallra mig till tåget, som säkert är en timme försenat eller någt, men
först ska jag dricka lite energi eller energi och energi, men något gott. se ya soon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0