måndag 19/1

hinner kasta in ett inlägg lite snabbt! sitter på pappas dator.
fattar inte någonting det är en son här apple dator, har glömt allt.
men hur som helst, tänkte berätta lite om min dag idag då.
vaknade runt elva tiden & fixade mig åkte till stan och skulle lämna
tillbaka allting till thorén men eftersom att jag är dum ihuvet och
råkade glömma böckerna hemma så sög det. bra jobbat elsa!
träffade maria på stan, väldigt mysigt! har inte träffat henne på ett år?
vi hade trevligt&så fikade lite på storken, sen åkte vi buss hem och så
träffade jag lite gamla klasskompisar, ganska kul. haha ' väldigt '
kom hem och snodde pappas dator och åkte till alsike. yes man!
eftersom jag inte kommer ha någon dator kommer jag inte kunna skriva
ofta alls! so well, people. skriver när jag kan ! kommer sluta fem denna vecka.

Rasmus andersson, du ska veta att jag aldrig släpper taget om dig,
jag känner verkligen något speciellt för oss två. jag älskar dig lämna mig aldrig.



Kommentarer
Postat av: Louise

så det blir jensen imrgn baby?

2009-01-19 @ 20:56:16
URL: http://louisemesser.blogg.se/
Postat av: Danni

ÄLSKLING

2009-01-19 @ 21:33:27
URL: http://bambies.blogg.se/
Postat av: Maria

Väldans trevligt :D<3



Speciellt på bussen. HAHA x)

2009-01-20 @ 11:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0