10.13

Godmorgon.
sitter här och väntar på att min mage ska bli hungrig så det 
bli lite frukost i magen. Jag somnade inte förän vid två i natt.
som vanligt, Men som jag sa jag har sömn-problem. usch!

Idag ska jag ta tåget till min käraste pojkvän och bor hos han
en vecka. Får se vilket tåg jag tar, men det blir väll ngt vid lunch!

oh fyfan vad jag är sugen på att köpa kläder också! har massa pengar
nu efter mitt jobb så det bara bränner i min hand, omg. mohaha!
ser ni hur bra det var att ha ett sommarjobb nu eller? fast å andra
sidan hatade jag det för stunden, men nu älskar jag att jag jobbade! 

Juste.
jag hade piercing under min läpp förut, det var i åttan ungefär & nej
det har inte växt igen helt, & det har gått ungefär två år! störande ..
(till dig som undrade) 


Ska dra. 
Puss&kram



Kommentarer
Postat av: Elin mj.

Drygt att det inte växer igen för dig. Jag hade också piercing i läppen och det har ännu inte växt igen o det har gått ca 3år nu ;/ Rätt drygt det.

2009-07-29 @ 10:57:49
URL: http://eliinmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0