14/7

Godmorgon.
Sitter i knä på min älskling just nu, vi har precis duschat, galet mysigt.
Har inga stora planer för dagen, vi ska in till stan efter middagen & mysa.
Kakor & jordgubbar blir våran passion för kvällen, bara ett mysigt ställe som
fattas. Men det blir nog ganska lätt att hitta i kära Uppsala, tror jag väll.

Måste säga en sak.
jag är med och tävlar i en olw tävling, (chips) där jag kan vinna en hel box
fullt med chipspåsar. Låter som en tjockis, men seriöst! vem vill inte (?)
Jag hade världens bästa argument om varför jag skulle vinnna! woho.

snart är du min, snart är du hemma igen.


Kommentarer
Postat av: Lina ;) <3

Kan inte du skriva lite (jätte mycket!!) och lite detaljer (VÄÄÄLDIIIGT MYCKET DETALJER!!) om hur ni två träffades, var/när/hur?. Hur kändes det? Berätta det mer som en berättelse :D <333

2009-07-14 @ 14:09:41
Postat av: Lina igen :)

Berätta liksom såhär: när jag sååg honom så pirrades det i magen, asså liksom... AAA DU FATTAR NOG :D IHIHIHI!! ^^

puss

2009-07-14 @ 14:12:47
Postat av: Anna

låter kul! hoppas du vinner om jag trg det rätt. Att man akn vinna asså xD <3

2009-07-14 @ 14:14:29
URL: http://baumgartnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0