21.49

Jag kom nyss hem.
var i stan & köpte vita jeans & en söt kofta igen. Bra till hösten!
Och min mamma är så söt så, som betalar allting åt mig, hihi.

Har också fått veta att Rasmus kommer hem på Söndag, hm.
Hur ska jag ta det (?) Jag saknar honom otroligt mycket men det
är faktikst jävligt svårt att springa in i hans famn & låtsas som inget
har hänt. För det har det ju faktikst! han har sårat mig som fan, men
hur ska jag hantera det liksom .. Allting blir så otroligt jobbigt. Jag
har så svårt att inte förlåta människor, speciellt inte han. Fast han
gjorde fel, så älskar jag ju honom innerstinne. Så frågan som ställs
är; hur ska jag göra, om han sårat mig totalt, oh vill komma tillbaka nu,
ska jag bara vara som vanligt (?) Hjälp mig någon. Orkar inte tänka klart.

Först, 
tänkte jag dissa honom totalt. När han åkte iväg från mig efter allt
så tänkte jag skita i om han smsade &sv. Men fan det funkar inte, Han skrev
vilket jag visste. Men jag svarade, kan inte bara " inte svara " Kan inte dissa
honom även fast han borde veta att han inte kan göra så mot mig. Men äsch
det är bara massa prat, Jag borde komma med positiva saker i min blogg ..





Kommentarer
Postat av: Anonym

han kommer göra om allt gumman

2009-07-31 @ 22:20:43
Postat av: Anonym

ELSA! du borde fråga dig själv om det är just HAN som du vill leva med. det finns ändå en massa andra killar där ute.. skulle du kunna tänka dig ett liv utan rasmus?

2009-07-31 @ 22:26:39
URL: http://notlisteniing.blogg.se/
Postat av: beatrice

elsa, jag vet inte vad han har gjort men du kan ju skriva ett sms till han och fråga om ni kan träffas och så kan han förklara hur han känner och tycker sen kan du? och om det känns bra sen eller inte kan ju bara ni avgöra. men det är jobbigt ibland. men alla par bråkar? men du måst ju göra det du hells vill och mår bäst av..?! <3

2009-07-31 @ 22:38:37
URL: http://justbeatrice.blogg.se/
Postat av: Volle-7@

asså glöm ba det som har hänt du kan inte lixom göra något åt saken (dumt vet) men de är livet, asså va ska du göra åt saken? han älskar nog dig lika mkt som han gjorde det innan,så glöm ba de här =)

2009-08-01 @ 01:00:48
Postat av: Kevin

Sötnos jag vet inte vad han har gjort tror han har varit otrogen mot dig? jag är en kille som 18 år och jag kan aldrig tänka mig vara otrogen mot min tjej om jag skulle göra det eller såra henne på något annat sätt då måste jag vara en riktig idiot som inte har någon fucking känsla så tänk efter är han värd dig? om ud frågar mig så är han inte de för han har sårat dig!

2009-08-02 @ 19:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0