10/7

alla har bra & dåliga sidor.
här avslöjar jag mina sidor, enjoy.


  • Jag är envis, vilket jag anser är en bra sida.
    jag ger mig verkligen inte i första hand, i'm a fighter.
  • Jag är målmedveten, siktar alltid mot stjärnorna.
    Jag lägger upp egna mål (inte för stora) som jag sedan går efter.
  • Jag är stark, inte fysiskt stark alltså. Den sidan ska vi inte prata om.
    Utan jag är stark psykiskt/mentalt. Problem är något jag bara kan se förbi.
  • Duktig i skolan, hej pluggis (?) självklart. Vill jag ha en framtid, ja.
    Med pennan i handen och flytet i sinnet, pallar jag skolan galant.
  • Har fantasi, Något jag haft enda sen liten. Ganska sjuk fantasi,
    men den utnyttjar jag genom att skriva noveller & berättelser.
  • Stå imot dåliga saker, som röka, knark, mm. Vet hur dåligt det är
    så behöver inte ens testa. Är glad att jag kan säga nej.

  • Är rädd för mörker, själv hemma på kvällen/natten. det är hemskt!
    det går verkligen inte. Alla lampor tända, ingen sömn. Tha'ts it.
  • Är avundsjuk, någonting jag verkligen inte kan stå imot.
    Avundsjukan kommer och kryper sig in i mina nerver, jobbig känsla.
  • Dåligt självförtroende, det är inte så att jag står och klagar framför
    spegeln, det är bara otroligt jobbigt att höra. Utan det är någonting jag
    kan känna när jag oftast ser någon annan, som är sötare förstås.
    så sänks mitt självförtroende verkligen!
  • Tar åt mig från folk jag inte känner, verkligen ett miuns. Folk som
    inte känner mig, knappt vet vem jag är kan säga elaka saker till mig!
    Och även fast jag vet att dem kanske aldrig har träffat mig, blir jag ledsen.
    Någon kan skriva något taskigt till min blogg osv. så tar jag illa upp, inte bra.
  • Tränar för lite på sommaren, den perioden på året då jag slöar som mest.
    Jag borde ut och röra på mig så man orkar till hösten. Men icke sa nicke,
    blir hemma och tjockar mig med en massa godsaker, träna är inget just då.

Kommentarer
Postat av: amanda

tycker du har en bra blogg! du får gärna checka in min, som inte elika bra men som går haha :P

ha det bra gumman! =)

2009-07-10 @ 22:28:39
URL: http://thelifebyamanda.blogg.se/
Postat av: m

elsa vad heter låten som spelas up nu? snälla svara

2009-07-11 @ 08:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0