00.19

Hejsan snygginar, sjukt glad över alla söta komentarer jag fått!
Tänkte berätta lite om min underbara dag idag med min älskling.

Vaknade runt tio tiden, mös galet och därefter tog vi en härlig dusch
tillsammans. Sen bar vi oss vidare till gamla stan, ungefär vid ett (?)
Där gick vi runt och bara tog det lungan och letade efter ett myscafé
men vi hittade tyvär inget. Vi vart hungriga och begav oss till stan ist
och käkade på någon lunchresturang, men det var faktikst mysigt.

Åkte hem till älskling ungefär vid fyra tiden och nu ska han överaska mig.
Någonting, vet inte riktigt vad. Jag får inte komma in i hans rum så ska
sätta mig ute i köket om ett litet tag. Ville bara uppdatera folket lite om
min dag. Kan berätta om överaskningen och lägga in massor med bilder.
Tog föresten bilder idag, vissa vart lite misslyckade men sjukt fina ändå.

Imorgon drar vi till solna C och köper en sak till mig, säger inte vad.
Lägger in bild på det någon dag också. sjukt glad över att det finns där!

Och på måndag så kommer min älskling hem till mig istället för hans skola.
Och på torsdag drar han och jag iväg i fyra dagar till MOTALA. Underbart!

Nu måste jag nog gå ut härifrån, men nu uppdaterade jag precis som ni ville.
Fortsätt läs min underbara blogg och älska mig tills dagen bloggen dör. hah



Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon :) haft en kul helg ? ^^

2009-06-07 @ 07:41:26
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Natalie

Evig kärlek till er, Elsa & Rasmus <3333333

2009-06-07 @ 09:49:59
URL: http://nnattuue.blogg.se/
Postat av: Elin

japp, Dagen har vart okej. har du och din kille haft en bra dag då ? :) <3333

Skriv till mig på playahead. eniw@

ha en vra dag puss&kram

ska dra till grönan nu puss <3

2009-06-07 @ 10:33:42
URL: http://sjalvsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0