14.31

Tjolahejsan. Redan hemma, lite konstigt va ellerhur (?) 
eftersom att vi skulle nämligen vara på ' summergame ' till kl. 5
Märkligt att jag sitter här 14.26 då. Vad har jag då gjort, skolkat.

Nej nej nej, jag är ingen skolkare. Även fast regnet kom 8.07 i morse
så var jag en tapper brud och gick till tåget iallfall. Även fast det regna
hela dagen & bränboll sög, så var jag fett duktig. Inte, men bra gick det.
Orkar inte säga så mycket vad vi gjorde har typ köldskador. hujedamig (!)
Vi åkte hem tidigare pga regnet och massa klasser som avstod. buuu

Lägger in lite bilder från idag ist.












Kommentarer
Postat av: Evelin

okej =) jag går i grundskolan, vilken av dom går du i?

2009-06-03 @ 21:03:29
URL: http://evelin.blogg.se/
Postat av: amanda

JAG VAR PÅ JENSEN SUMMERGAME IDAG :DDDD

2009-06-03 @ 21:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0